onsdag den 25. november 2009

En helt almindelig dag!

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal skrive i dag ... bom bom bom. Jeg har været på arbejde, hjemme et smut før besøg hos speciallægen - nye hjemmeopgaver til mig derfra - indkøb i Netto og en tur i Kvickly efter bleer til Mindstemusen. Der var udsolgt!! Af bleer ...! Altså kun dem, vi plejer, selvfølgelig - der var masser af alle de andre mærker og størrelser. Vi har 5 stk tilbage, så hvis ikke Brugsen har nogen i morgen, må vi prøve et andet mærke. Vildt nok - blemærkeskift ;-) Men mon ikke det går? Jeg har da haft større udfordringer ;-) Heldigvis, for ellers var jeg da vist kommet lidt for let igennem livet ...

Jeg er ved at tænke over, hvad der skal laves i juleoppyntningsweekenden. Vi skal have købt et lille juletræ til at have i stuen, der skal laves adventskrans, jeg har købt kalenderlys og det må nok også hellere få et fint sted at stå, nissepigens kalendergave-ophæng skal hænges op på sømmet fra sidste år (kalendergaverne er i hus), vi skal have lavet noget nyt julepynt ... er der mere?? Sikkert! Det bliver hyggeligt at nusse rundt med lørdag, så det er klar til søndag og første lys i adventskransen skal tændes. Jeg glæder mig!

Nå, der er vasketøj, der skal lægges sammen, før jeg skal se Desperate Housewives og have en lumumba. Uhm, det bliver godt!

Polka :-)
(- hvordan kan det være, at billeder altid bliver indsat øverst på siden, selvom curseren er et andet sted. Hvad skal jeg gøre, for at få et billede i bunden af et indlæg?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!