torsdag den 19. november 2009

Nye stoffer

En tur i Stof & Stil. Købte småriflet fløjl til Mindstemusen og strech-velour til Ældstemusen. Begge stykker er turkis. Jeg tror, det bliver årets julekjoler. Jeg er ikke så meget til det traditionelle med røde kjoler til jul, selvom det da er hyggeligt. Begge piger, især den ældste, ææælsker rød, så det ville jo nærmest være som en hver anden dag, hvis de havde røde kjoler på juleaften. Jeg glæder mig til at komme i gang. Håber det bliver i weekenden!


I dag har Mindstemusen været ved tandlægen for første gang. SÅ stolt hun var! Bagefter sagde hun: "Jeg var dygtig hos tandlægen, igås mor!" Det kunne jeg jo kun bekræfte :-) Inden da var jeg på arbejde, den roligste dag denne uge! Nu er vasketøjet lagt på plads, pånær det, der stadig er i tumbleren, der er ryddet op på pigernes værelse, manden har snart maden klar og i aften skal jeg ikke andet end smække benene op og se et eller andet "let-fordøjeligt" i fjerneren. Det bliver godt!

Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!