mandag den 4. april 2011

Mandag - både og ...

Mandag. Fuld af snak og grin. Også en del uro og en smule forvirring. Derfor passer det mig ganske glimrende, at jeg er alene hjemme lige nu og mindst en time endnu. Jeg har overvejet at melde mig syg til i morgen for at undgå en dag som i dag. Risikoen for en gentagelse er der i høj grad, men jeg ender nok med at beslutte mig for at tage tyren ved hornene og tage på arbejde. Jeg har jo egentlig nok allerede besluttet det, jeg skal bare lige overbevise mig selv om det.


Skygge på stuegulvet

Nu har jeg fedet den lidt her foran computeren med en kop kaffe og et par småkager. Så er tiden vist kommet til at svinge støvsugeren lidt rundt. Det trænger; nullermændene kappes med de tabte perler om pladsen i tæt kapløb med brødkrummer og andet sjov - weekenden blev ikke brugt på rengøring overhovedet. KUN hygge og familiehalløj. Fedt var det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!