torsdag den 17. marts 2011

Boller med genlyd

Morgenstund har guld i mund. I hvert fald når den indebærer overskud og nybagte boller. Jep, det kan lade sig gøre; en langtidshævning i køleskabet og lidt ændrede morgenrutiner - såsom at tænde ovn før bad - giver gode resultater.


Hvordan har min dag ellers været? Tjaaa ... En torsdag som alle andre torsdage. Og så alligevel. Da jeg kom på arbejde, var jeg i rigtig godt humør. Smilede for mig selv. Nynnede og fik startet arbejdsdagen med god energi. Det - og selvfølgelig de nybagte boller - har givet genlyd resten af dagen. Jeg har grinet, haft overskud, har fået en god idé ingen andre har fået, og da arbejdsdagen var ved sin ende, blev der sagt farvel med et "vi ses i morgen" som jeg mente og glæder mig til. Dejligt!

Har din torsdag også været god?

2 kommentarer:

  1. Lyder som en supergod dag, du har haft. Den følelse må have bredt sig hertil for i min dag har der også været fokus på "det positive". Det giver bare så meget energi :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hej Karen - din dag lyder heller ikke helt tosset! Måske du har smittet mig ;-)
    Kram!

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!