onsdag den 16. marts 2011

Husk!

Tirsdag var en klart bedre dag end mandag. Onsdag var bedre end tirsdag. Mandagen kom vist alene. Heldigvis. Jeg kan dog mærke, at humøret har været en tak længere nede end det har været længe, men det kan - heldigvis - forklares med ændringer herhjemme i den nære fremtid. Gode ændringer, men noget der betyder, at jeg skal være mere "på". Det tænker jeg meget over og spekulerer på, om det mon bliver for meget. Jeg må huske at sige nej. Jeg kan jo godt, selvom det umiddelbart er nemmest for familien, at jeg siger ja. Jeg skal huske at huske mig selv!

Ik'!

Aalborgtårnet set indefra Kunsten

2 kommentarer:

  1. Jov, du SKAL huske dig selv !
    Og sige fra, før det går galt.

    SvarSlet
  2. Hej Miri - ja! Det er vigtigt. Så vigtigt at jeg er nødt til at skrive det ned for at minde mig selv om det og få det tænkt det ind i en ny hverdag.
    Kram :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!