mandag den 15. marts 2010

Kinderüberaschung


Da jeg havde siddet her ved computeren et ganske kort øjeblik, fik jeg et lille glas serveret. Et glas portvin!! Af den bedste! Og så på en mandag aften. Men bare fordi. Skønt! Og skål, min skat :-)

Weekenden gik ikke helt som jeg havde forudset. Ikke til den dårlige side, heldigvis. Vi har hygget os, slappet af, ryddet op i hele hytten, lavet papirsflyvere i hobetal og spist hjemmebagte svedige kanelsnegle! Den omtalte for-lille-kjole, der skulle sys om, har jeg kun rørt for at flytte den over i mit nye hjørne. En gammel IKEA-standerlampe døde for lang tid siden, og nu var tiden kommet til at den skulle helt ud. Så nu var hjørnet ved siden af sofaen frit. Tadadadaaaaa - nyt syhjørne! Altså ikke noget fancy med bord, hyggelig lænestol, godt arbejdslys, masser af plads, små tegninger af nye ideer, små stofprøver og andet inspirerende. Nope. Det må vente. Men nu står sykassen, symaskinen, stofkassen (der snart ikke kan holde sig selv sammen længere) og min nye gine og hygger sig med hinanden og nyder freden for pilfingre i deres hjørne. Og det er da en start :-)

Og jeg selv har det egentlig helt ok for tiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!