lørdag den 6. marts 2010

Godt og skidt

Blå himmel over Hasserisvej

Endelig er foråret ved at slå igennem. Flere dage i træk har det været solskin. I dag den skønneste blå himmel. Købte den første buket påskeliljer. Vil ikke købe dem, før det hænger sammen med "den udendørs påskeliljesituaiton." Nu passer det! Ældstemusen er dog bekymret for, om det aldrig bliver sommer i år. Hun vil hælde varmt vand på sneen, så det smelter og sommeren kan komme ;-)


Samtidig rumsterer tankerne stadig i mit hoved. Havde en god snak med psykologen den anden dag. Jeg blev klar over, at jeg endnu engang forsøger at overbevise mig selv om, at ændringerne skal ske i mine omgivelser. Men det passer ikke ... ved det godt. Det er indeni mig selv, ændringerne skal ske. Det er mig selv, jeg skal gøre noget ved. Det hjælper ikke, at vi flytter, får en større bil eller en vaskemaskine, jeg kan time. Det kan gøre nogle dagligdags ting lettere, men ikke depressionen mindre. Desværre. For så var det ikke så fandens svært!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!