lørdag den 27. marts 2010

"Farvel og tak for i dag!"

- proklamerede Mindstemusen, da vi gik ud af døren i formiddags ;-) Der kommer så mange guldkorn for tiden, det er virkelig festligt. Jeg forsøger at skrive dem ned, så de aldrig bliver glemt. Måske de gerne vil have dem en dag?

I dag tog jeg Mindstemusen, klapvogn og huskeseddel med på indkøbstur. Rigtig hyggeligt, og hvor kan hun dog snakke! Hun kommenterede næsten alt, vi kom forbi, og når hun kørte klapvognen, gjorde hun sig umage med ikke at køre ind i noget. Næsten så meget, at hun kørte ind i noget på den anden side ;-)

Eftermiddagen er gået med at brodere en fugl på Ældstemusens nederdel. Hun har selv tegnet fuglen, jeg har overført den til nederdelen og så broderet. Jeg har brugt bagsting med snoning. Hun er så stolt over, at det er hendes tegning, der er kommet på og har allerede mange flere ideer. Måske der også skal et sørøverskib på, mor? Men det synes moren måtte vente til en anden gang ... Unfair??

I køkkenet står en rugbrødsdej og venter på at komme i forme. Den skal bages i morgen tidlig, så der er nybagt rugbrød til morgenmad. Det er mandens foretrukne; ostemadder, juice og en god kop kaffe. Jeg er ikke helt uenig! Til de andre er der prinsessefranskbrød. (Franskbrød tilsat masser af kerner, groft mel og revet rødbede.)

Pelargonie, broderet fugl, Mindstemus på tur, kirketårn + bilen, der rundede de 100.000 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!