tirsdag den 30. marts 2010

Første feriedag

Jeg har fået et syhjørne. Et rigtigt et. Med bord og stol og plads til symaskine og stof. Og en dør, så jeg kan sidde i ro og fred. Det er intet mindre end FANTASTISK. Mindstemusen må ofre sin pusleplads. Hun har fuld gang i pottetræning. Klarer det vældig fint. Så i dag er syhjørnet blevet indrettet. Det er dejligt. Jeg nyder det, selvom jeg ikke engang har prøvet det af endnu. Det kommer. Jeg mangler at sy linningen på nederdelen. Det skal være prøveturen. Der er nye kasser til stof. En opslagstavle til gode ideer og inspiration. Ny lampe med godt arbejdslys. Alt indenfor rækkevidde. Jeg kan lade tingene ligge til næste gang. Hvor er det godt!!!

Mit hjørne. Mit helt eget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!