lørdag den 12. december 2009

Ugen der gik ...

Jeg har ikke været så aktiv på bloggen denne uge. Håber ikke det er et resultat af at gå fra 30 til 31 år ... ;-) Det har egentlig været en god, rolig uge med overskud til lidt af hvert. Det har været dejligt at have tid til lidt andet end det sædvanlige, bl.a. har jeg:

  • påbegyndt syningen af pigernes julekjoler

  • spist frokost i byen med min mand - det sker ALT for sjældent!!

  • lavet julehalløj med Ældstemusen

  • bagt kage - uhm!

  • cyklet over efter pigerne - plejer at foregå i bil ...

  • læst næsten alle de lånte blade
  • planlagt og gjort klar til julegavelavning i morgen med begge piger

  • ikke mindst holdt en rigtig dejlig fødselsdag :-)

Jeg kan læse, at der er gang i julerierne i de små hjem. Det er virkelig hyggeligt at følge med i, og det inspirerer til lidt nyt herhjemme også. Ind imellem også lidt for meget, for det er jo ikke til at nå det hele. Desværre! Jeg skulle næsten lave mig en inspiratonsbog med alle de gode ideer i...

Lige nu sidder mand og børn og ser "Jul i Gammelby" - dem alle 3 i sofaen. Det nyder de vist! Og jeg gør også, for så kan jeg lige nå at sidde her lidt :-)

God weekend!

Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!