mandag den 21. december 2009

Dejlig mandag morgen!

Ikke en mandag morgen som de fleste. Jeg sidder i nattøj foran computeren. Pigerne i nattøj og tæpper foran Gurli Gris i tv. Manden sover længe. En kop skoldhed julete til venstre. Ældstemusens hjemmelavede julegaver til højre. Pakket ind i aftes efter hun blev puttet. Der skal skrives til og fra-kort. Det gør hun selv. Store pige!! - jeg skal stadig vænne mig til tanken om at være mor til et skolebarn til sommer! Synes lige hun er blevet født. Og alligevel har hun nærmest været her altid. Og nu har vores yngste samme alder som den store havde, da Mindstemusen var "halvvejs færdiglavet" ... bum bum bum ... :-) Tiden går!

Hmm. Det indlæg skiftede da lige tema undervejs ;-) Det, jeg ville sige, var egentlig, at jeg langsomt kan mærke roen sænke sig i mig. Jeg var så gennemstresset i sidste uge, at jeg tvivlede på, at jeg kunne holde indtil jul. Så satte sneen en stopper for vores planer, og jeg fik et par dage forærende. Jeg var lykkelig for den ekstra tid. Samtidig var det træls at måtte blive hjemme. Vi har inviteret mine forældre på besøg et par dage inden nytår. Jeg glæder mig til at se dem!

Jeg fandt et billede fra den anden dag på vej til arbejde:


Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!