tirsdag den 8. december 2009

Bibliotek

Jeg var en tur på biblioteket for at hente et blad, jeg havde booket mig ind på. Jeg kan ikke tage derover uden at tjekke deres beholdning af diverse blade. Tænk, hvis der var et fantastisk tip eller inspiration, jeg ikke fik med! Jeg fik brugt en del tid derovre, men ikke så meget i deres hobby-sektion, som jeg gerne ville. Jeg var cyklet derover. Desværre var sadlen kun tør på ydersiden, så jeg lignede en, der havde tisset i bukserne, sådan lidt mod højre ;-) Og selvfølgelig skulle der sidde en og læse en eller anden bog om vildsvin (det lignede det altså - set i forbifarten naturligvis) lige dér, hvor jeg skulle stå med ryggen og den våde r.. til. Så det blev kun til en bog om puder og tæpper ... ikke den mest inspirerende, når det kommer til børnetøj!!! ... men jeg VILLE have noget krea-boghalløj med hjem. Det er ikke altid, mine handlinger kan forklares med logik ;-)


- og nej, den sk... pude-tæppe bog er ikke på billedet, den ligger og skammer sig på mit natbord ;-)

Polka :-)

2 kommentarer:

  1. Mmmm, dejlige blade og magasiner.
    Før børn så elskede jeg at sidde i en halv times tid når jeg var på biblio og bare læse blade og være i den der lidt specielle stille bblioteksstemning.

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!