søndag den 20. december 2009

Mangler stadig to gaver ...

... desværre! Vi var ellers nede i byen i dag. Allerede lidt over kl. 10. De butikker, vi skulle i, åbnede bare først kl. 11...! Typisk ;-) Men vi fandt da en butik med noget vi kunne bruge, så tiden blev brugt godt alligevel. En tur i Kronen efter lækker te. Troede jeg kunne finde et armbånd i Pilgrim, men nej. Fandt et fint tørklæde til min kusine. Mangler gave til mine to svigerinder ... bum bum bum ...

Pigerne nød turen. Det gjorde vi andre 2 også. På trods af kulde og røde næser. En lille hånd i min. Glæde over alle de små nisser alle vegne. Forbi C. W. Obels Plads og se på de skøjtende. En tur på Gammeltorv. Virkelig fine håndlavede smykker, bolscher og bisonspegepølser - lidt for enhver smag. Pigerne fik en tur på karussellen. Mindstemusen var træt, kold og helt sikkert også sulten. Lidt betuttet sad hun dér på en hest. Holdt godt fast. Storesøster på en anden hest bagved. Rundt og rundt. Som de stolte forældre vi nu engang er, stod vi der og fotograferede vores piger. Igen og igen. Og igen :-) Så gik turen hjem til frokost og en lur til den mindste.

Jeg kunne også godt have brugt en time på langs. Computeren gik død, og jeg måtte i stedet på jagt efter en strømforsyning. Fås ikke i "vores" størrelse. Ikke i El-Giganten og ikke i Computer City. Må prøve sidste mulighed nede i byen i morgen. Heldigvis i nærheden af butikken, der gerne skulle have gaver til svigerinderne. To fluer med næsten kun ét smæk ;-)

Ingen billeder i dag, desværre. Jeg kan ikke lægge dem ind på den bærbare. Forhåbentlig har jeg held med en ny strømforsyning i morgen, og SÅ kommer der billeder :-)

Polka :-)

1 kommentar:

Det er hyggeligt med en kommentar!