mandag den 30. april 2012

SMIL :-)


Det går godt! Så godt at dagene flyver afsted uden at jeg får sat mig ned for at blogge. Det er jo både godt og skidt ;-) Der bliver spillet Fisk og lagt 7-kabale i lange baner, og Manden kan skabe debat om aftenens menu, hvilket tidligere var umuligt.

Jeg kan mærke, at det er den fysiske træthed, der præger krop og hoved, og ikke den psykiske. Det er en fantastisk følelse, og selvom jeg pt kunne sidde her og sove, nyder jeg alligevel, at jeg kan holde det ud. Jeg ved af erfaring, at det er en balancegang uden lige, og at jeg skal passe på ikke at køre mig selv for hårdt. Derfor har jeg sagt nej til flere ting - og gjort det med god samvittighed. Jeg har lært det; både at sige fra, at gøre det uden skrupler og gøre det uden større overvejelser. Det føles godt!!

Så undskyld derude for manglende indlæg og kommentarer på jeres blogs - men jeg lever livet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!