mandag den 2. april 2012

Endnu en ferie :-)

Så er det sørme ferie igen! Endda en lang en. Vi nyder solskin, hinanden og tiden til at gøre, hvad vi vil. Det betyder bl.a. afslapning, en smule krea, film, frisk luft og god kaffe. Det er lige til at holde til ;-)

Et udpluk af vores ferieaktiviteter

Der sker ikke så meget med mig. Jeg har det på sammen måde, som i den sidste måneds tid. Det er jo for så vidt fint nok. Men jeg synes indimellem (som jeg også har skrevet tidligere), at jeg er som en zombie. Ingen følelser og ingenting kan røre mig. Jeg savner følelsen, når jeg krammer mine børn. Når jeg kysser min mand. Når nogen har gjort noget for mig. At have det ene barn sendt på ferie. Smagen af en fantastisk kop kaffe. Af favoritchokoladen. At grine og mærke det brede sig i kroppen.

Forresten har jeg bedt lægen søge kronikertilskud, som man kan få, når man bruger så mange penge på medicin som mig ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!