onsdag den 9. maj 2012

Lige nu, sådan pt.

Positive dage
Overskud på arbejdet
Godt med grin - af den gode slags, der kan mærkes indeni
Stilletid med Ældste og Mindste hver for sig, de har savnet deres mor!
Mange knus og kram både pigerne og Manden
Energien er stabil
Jeg kan stoppe de negative tanker næsten inden, de begynder
Jeg glæder mig over, at det spirer frem i vores krukker i baggården
Gode, søvnfyldte nætter
Lidt justering i medicin har resulteret i næsten ikke-rystende hænder - så skønt!
Irritabiliteten er mindsket en hel del
Jeg husker at sige fra!
Jeg magter indkøb igen
Det er ok, hvis der sker noget uventet
Jeg tager selv initiativ til aktiviteter, uden at de skal forberedes i hovedet flere dage i forvejen
Manden og kolllegaer får konstruktivt modspil
Den sædvanlige eufori over at være "back on track" har lagt sig, og nu er humøret mere stabilt i begge ender
Jeg skal virkelig arbejde med min koncentration
Jeg glæder mig ikke længere til at gå i seng, når jeg står op

- og hold nu op, jeg har mange overspringshandlinger - sikke alt det, jeg finder ud af om mig selv ;-)


Lidt billeder fra ugen, der gik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!