fredag den 13. april 2012

Smil :-)

Denne arbejdsuge er gået som smurt i forhold til de sidste mange, mange uger. Godt nok har jeg lukket alt ude fra min egen lille verden et par gange og ønsket at komme hjem pronto en enkelt gang, men det er ingenting sammenlignet med tidligere. Jeg har endda haft overskud til at improvisere lidt i løbet af dagen - uden at brænde fuldstændig ned bagefter. Det føles sgu godt!

Forskellige blomster og stadier i min vindueskarm

Nu spiller Manden og pigerne wii, mens jeg surfer rundt på nettet. Weekenden har ingen planer andre end hygge. Det klarer vi nok ;-) Udenfor regner det, men jeg putter mig under tæppet og nyder min kaffe. Og om lidt vil jeg slukke computeren, læne mig tilbage og nyde min familie og dens strabadser for at gennemføre spillet. Dejlig familie, og den er min!

2 kommentarer:

  1. Så fine pelargonier !
    Hvor er det bare godt, at du føler dette overskud- så er livet altså godt !
    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Hej Miri - ja! Det er ligefrem nemt at leve livet :-) Også god weekend til dig. Kram

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!