søndag den 9. januar 2011

Fødderne op!

Søndag formiddag kl 10.25. Alene i stuen med kaffen og den bærbare. En travl uge er næsten overstået. En uge med rigeligt arbejde, lidt for meget kaffe, rigtig mange grin, god mad, søde piger - selvom den ene er trodsig og den anden kan lide at være "modsat" - mere sne og en bunke vasketøj der uanset min ihærdighed ikke vil lade livet.


En god uge, hvor jeg har haft overskud. Pt. går det godt og det nyder jeg! Jeg er træt som bare pokker, men det er vel også ok? Det generer i hvert fald ikke mig (men måske Manden, der må underholde sig selv om aftenen?). Jeg når ikke så meget, som jeg gerne vil, men jeg er blevet god til at acceptere det og sætter lidt mere pris på de ting, jeg når. Måske lever jeg lidt mere i nuet end tidligere ... uanset hvad, så føles det godt!

Nu vil jeg tage en kop kaffe mere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!