søndag den 9. januar 2011

En skam, der kun er én søndag i en uge ...

Denne søndag har været en af de bedre! Jeg stod tidligt op med pigerne, men det lykkedes mig alligevel at få en time mere på sofaen, imens de så morgenfjernsyn. Så forsvandt de ind på værelset med en hemmelig leg, jeg lavede kaffe og fandt computeren frem. Så stod den på endnu en times hygge i eget selskab :-)



Pigerne og jeg tog chancen og gik en tur ud. Hurtigt fandt vi et større areal med is, og pigerne skøjtede frem og tilbage og nød det. Efter lidt for mange ture på numsen, var de begge gennemblødte og vi gik hjemad igen. Hjem til far, der havde kaffen klar. Puslespil, kortspil og en god time bare med hinanden var noget vi alle 4 trængte til.
 

Jeg er begyndt at strikke et halstørklæde til Manden, der klager lidt over, at det jeg lavede sidste år er for smalt. Det skal han ikke sige 2 gange, så jeg skyndte mig ud efter nyt garn og er gået i gang. Desværre er mine hænder ikke helt enige; mine håndled er ømme, min højre tommelfinger er begyndt at knække i det yderste led  - ligesom når nogen knækker fingre - og det er åbenbart en dårlig kombination, når man gerne vil strikke! Så jeg er ikke kommet så langt ... håber det bliver færdigt, inden kulden er ovre! Uanset hvad er det hyggeligt at sidde med strikketøj igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!