onsdag den 22. februar 2012

Slow life

 På vej mod Grenen (gad godt være dér lige nu og nyde blæsten og havet)

Jeg nyder ferien. Det er godt at være uden forpligtelser. Uden et planlagt program. Vi gør ting sammen og hver for sig. Det giver mig ro i hovedet til at kapere samværet. Pigerne bliver fyldt op med gode oplevelser hos bedsterne. De ringer hjem og fortæller glade om dagen, der er gået.
Jeg har ordnet en del hængepartier; stoppet pigernes strømpebukser med hul i tåen, pottet samtlige planter om, ryddet op i mit syhjørne (så det faktisk indbyder til syning nu), og så har jeg ligget på sofaen i maaange timer - og flyttet mig engang imellem, så Manden også får lov ;-) Jeg har taget lange bade og nydt at kunne det, og jeg har sovet længe. Der er virkelig skruet op for feriestemningen!

Jeg tager et par dage mere ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!