tirsdag den 28. februar 2012

OP

Så kalder hverdagen igen. En arbejdsdag og så en sygedag. Det er helt efter planen, men jeg skal nu vænne mig til det. Jeg har haft en fornemmelse af pjæk hele dagen - eller efter jeg vågnede ved middagstid ;-) Jeg er jo ikke syg. Ikke lige i dag i hvert fald. Jeg husker mig selv på, at det er forebyggende og giver mig luft i hverdagen og i livet.

Jeg har været en tur omkring psykiateren, som er ganske tilfreds. Både med mig og med min §56-ordning. Jeg er stadig følelsesløs, men det er medicinens skyld, og den vil han ikke ændre på endnu. Jeg skal nyde at have det godt, og mit nye arbejdsliv skal blive en del af rutinen og forhåbentlig give overskud på flere fronter.

Udenfor skinner solen, fuglebe kvidrer både ude og inde, blomsterne pibler frem og jeg drikker en stille kop kaffe. Det går sgu meget godt lige nu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!