mandag den 16. januar 2012

Weekendens bedrifter

Her går det godt. Ret godt faktisk. Hvis man ser bort fra mine medicinfjernede følelser, er jeg nærmest som et normalt menneske igen. Mærkeligt ;-)

Fugletræk med ukendt fugleart ;-)

Weekenden er gået med hovedregøring og -oprydning på pigernes værelse. En del er sorteret fra og er nu i kælderen. Værelset har fået ny indretning med det resultat, at vi næsten ikke ser noget til pigerne mere. Søndag tog vi på eventyr med madpakker og varmt tøj. Vi fandt en fed naturlegeplads, hvor det endte med balancekamp forældrene imellem (jeg vandt!) og pigerne synes, det var alletiders! En skøn weekend hvor der var tid til det hele. Der er tydelig forskel om mandagen ...

Herhjemme dyster vi dagen igennem i Scrabble, både den gode gamle brætversion og i Wordfeud. Jeg er håbløst bagud i score, men det er stadig sjovt. Jeg har ikke opgivet endnu ...

1 kommentar:

Det er hyggeligt med en kommentar!