onsdag den 15. december 2010

Kulde, Bulderby og "masser af tid"

Trist, trist vejr. Tæskekoldt. Dis. Glat. Øv!

Crappy billede af crappy vejr


Heldigvis er det kun koldt og træls udenfor. Da Mindste og jeg kom hjem, blev vi mødt af latter fra Ældste, der var ved at vinde over Manden i yatzy. Knap så meget latter fra ham ;-) Jeg kastede en saltpræget flyverdragt og et par vanter, der engang var bøjelige, i vaskemaskinen. Nissepigen havde været på besøg, mens vi ikke har været hjemme, så pigerne skyndte sig at pakke op. I dag en fællesgave: Alle os børn i Bulderby på dvd. De fik lov at se lidt af det, så nu er de fuldt optagede af Agdas sko, der skal hentes ved den sure skomager. Mindste nulrer sit hår som altid, og Ældste tegner mønstre, der skal farvelægges - eller forsøger på det, for Bulderbybørnene er ret spændende!

Jeg forsøger at få overblik over julegaverne. Det går ikke helt så godt (jeg sidder jo her ...!). Jeg har mistet overblikket - hvis jeg nogensinde har haft det denne gang - og håber, at Manden har styr på, hvad der mangler. Jeg ved, at jeg mangler at sy en taske til Mindste og en kjole til pigernes lille kusine. Kjolen er klippet ud, så det er bare at gå i gang. Tasken tager ikke ret lang tid at lave, og jeg tror, det er derfor, jeg ikke er kommet i gang endnu. Jeg har jo masser af tid ....!

Pigernes hyggeligt drejende julelysestage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!