onsdag den 17. november 2010

Onsdagstræt!


Jeg er kommet videre med tasken, men ikke så langt som jeg havde håbet - og ikke mindst ønsket ... jeg glæder mig sådan til den bliver færdig og kan flashes ude i verden :-)

Mandag var bare alt for lang og trættende, og da arbejdet var overstået, stod den på bad til begge piger og kursus om aftenen. Den dag kunne jeg godt have brugt 1 time sammen med symaskinen, men det kunne ikke lade sig gøre.

Tirsdag tog jeg ud for at købe stof til et par julegaver. Sidste år blev det alt, alt for presset op til jul. Det vil jeg gerne undgå i år! Nu er stoffet i vaskemaskinen, så jeg kan snart komme i gang.

Taskens firkanter placeres + dagens plads i fred og ro!


I dag har igen været en lang og trættende dag. Jeg opgav at tage til zumba og prioriterede i stedet at tage hjem og pleje mig selv lidt. Jeg har lavet en aftale med Manden om, at han tager sig af børn og aftensmad i dag. Jeg kan være i soveværelsets krea-/computerhjørne uden forstyrrelser indtil kl. 18, hvor maden bliver serveret. Det er fantastisk, og jeg er ham evigt taknemmelig for at bakke op om mit behov for alenetid. Så her sidder jeg, surfer lidt og ved ikke om det bliver til syning eller bare total "slå-hjernen-fra-computer-tid." Jeg har fået serveret en kop (eller faktisk en hel kande ...) te og lidt sødt. Jeg håber, det kan hjælpe lidt på humøret, som desværre er lettere nedadgående for tiden ...

1 kommentar:

  1. Alene-tid uden den store hjerneaktivitet lyder bare helt perfekt som afslapnings-terapi :D
    Jeg kan godt forstå du gerne vil have tasken færdig, for det er et vildt spændende projekt...og det ser lovende ud ;o)
    Kh karen

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!