søndag den 14. november 2010

Firkantet lørdag


Lørdagen er tilbragt i selskab med en masse lækkert stof. Jeg har fået klippet firkanter nok til min nye taske. Jeg stod på hovedet i stofgemmer og en god pose stof, jeg har fået af en veninde. Det blev til en firkanter i nyt og gammelt, noget helt fra min barndom, noget købt i Husflid sidste weekend, lidt fra Afrika, noget fra pigernes tøj, lidt fra min mormors gamle pude og en af mine egne gamle trøjer. Et dejligt miks - som nu bare skal sættes sammen på den let tilfældige måde ...

Mønstret har jeg fundet hos Lula Louise.

3 kommentarer:

  1. Det lyder vildt spændende - den taske glæder jeg mig til at se. Ka' i øvrigt godt li' at du har mixet nyt og gammelt (med minder tilknyttet), det tilfører det færdige produkt "noget"... :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Kom tilfældigt forbi din spændende blog ....her må jeg da læse med.

    Glæder mig til at se din færdige taske, hele meningen med Patchwork er jo netop at man bruger det man har nyt som gammelt

    SvarSlet
  3. Hej Karen - jeg glæder mig også til at se det færdige resultat ;-)

    Hej strikkeentusiast - velkommen til! Jeg er glad for, at du har lyst til at læse med her hos mig :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!