mandag den 15. februar 2010

Perleplader og isflager


Ovenfor er glimt fra weekenden; perleplader og gåtur langs Limfjorden omkring Egholmfærgen. Den har stadig en sejlrende. Lidt specielt at færgen sejler på den ene side af øen, og på den anden går folk frem og tilbage på isen mellem Egholm og Nr. Sundby. Det var en kold men dejlig tur. Jeg tog den alene. Ro til hovedet og nogle tanker kom på plads.

Jeg købte orange garn i dag. Så skal der hækles flere blomster. Tænkte det kunne være fint til de lyserøde? Måske på en lilla baggrund? Men jeg hækler nok ikke lige i aften. Jeg er begyndt at læse Dan Browns "Det forsvundne tegn." Jeg er vældig dygtig til at falde i søvn med bogen i hånden (og så tabe den i hovedet på mig selv ...), så hvis jeg skal videre i mysterierne, bliver det en tidlig aften ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!