søndag den 7. februar 2010

Lige ved og næsten ...


I går nærstuderede jeg min hæklebog. Jeg har hæklet for længe siden. Nu er lysten vendt tilbage. Jeg blev dejligt inspireret af bogen. Var klar til at fatte hæklenål og garn i dag, når jeg skulle tidligt op med pigerne. Efter morgenmad, "Dyrene på landet", et par timers leg med LEGO, formiddagsmad og kaffe var det tid. Jeg fandt noget lyserødt garn. Ville lave nogen rundariusser til en fremtidig kjole/bukser/bluse til Mindstemusen. Fandt bogen og "sådan-starter-du"-siderne frem. Skulle lige finde hæklenålen. Kiggede i bøtten med strikkepinde, hvor jeg var SIKKER på, at der er hæklenåle. Nej. NEJ!!!??? Tomt for andet end strikkepinde og lidt nullermænd på bunden. Hmm ... Det er så træls, at have alt klar - incl. lysten og ikke mindst overskuddet - og så kan det ikke lade sig gøre! Øv, altså!


Det slår mig lige, at Kvickly har søndagsåbent - måske man skulle en tur derover???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!