lørdag den 27. februar 2010

Klar igen - sådan da ...

Så er jeg tilbage :-) Jeg har været forholdsvis indadvendt den sidste uges tid. Mit hoved vil ikke helt, som jeg vil. Irriterende. Meget! Ny medicin. Ok den første uge. Nu dur det ikke helt. Min "Mirakelmand" holder ferie . Så jeg tager én dag ad gangen den næste uge. Forsøger at hænge i og hænge ved. Indtil videre går det!

Den sidste uges tid er gået med hårdt tiltrængt "laven ingenting," tosomhed med manden, et par nye bukser til Mindstemusen, komme til bunds i vasketøjet, hækle blomster til Ældstemusen kjole og så oveni har det været en meget stille uge på arbejde. Skønt!

Og så er det blevet tøvejr! Fantastisk :-) Selvom man nu næsten skal iføre sig våddragt, når man skal udenfor. Det tager jeg gerne med. Ud med sneen og ind med erantis, vintergækker og højere temperaturer.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!