lørdag den 19. november 2011

WEEKEND

En tiltrængt weekend efter en uge med arbejdsmæssige strabadser. Jeg måtte slå hovedet fra og køre på rutinen. Det er lidt specielt, når det er mennesker, jeg arbejder med ... I det mindste gik ingen grædende hjem!

Manden er taget på weekend med pigerne, så der er heeeeeeeeeeeeeeelt stille her. Det er næsten for meget ;-) Jeg nyder det! Jeg tager tingene i mit helt eget tempo og gør ingenting, jeg ikke vil. Jeg måtte dog igennem en større tudetur i formiddags, inden jeg kunne overbevise mig selv om, at det er ok at være alene. Jeg har bildt mig selv ind, at det er fordi jeg ikke kan holde ud at være sammen med min familie - det er en lille smule rigtigt, men nu er jeg nået frem til, at ALLE har brug for en pause. Ikke bare mig. Nu føles det bedre at være alene, end det gjorde før.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!