tirsdag den 24. maj 2011

Fremad

Samtale hos psykiater i dag. Den nye medicin skal endnu engang op i dosis. De sidste par dage har ikke været helt så sorte som de foregående. Endelig! Det har virkelig holdt hårdt. Jeg har været frustreret, irriteret, hidsig og samtidig fuldstændig opgivende og træt - og det er en træls blanding! Noget i mig har lyst til at råbe og skrige, stampe hårdt i jorden og kyle noget igennem luften, mens noget andet BARE IKKE ORKER.

Jeg har haft en god Bededagasferie, hvor vi tog i sommerhus. Bare for at være. Ingen pligter, ingen planer, bare hygge og væren-sammen. Pigerne nød at lege på stranden, og jeg kunne imens sidde med strikketøj og kaffe midt i solen. Manden stod næsten for det hele, så jeg kunne virkelig slappe af. Det var en tiltrængt pause for vores lille familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!