lørdag den 10. september 2011

Mangel

Herhjemme mangler vi. Ældste mangler sin rokketand; den røg ud (=jeg fik lov at hive) den anden dag. Manden mangler at hente hende fra en fødselsdag, men går lige om lidt. Mindste mangler at høre Rasmus Klump-historien færdig, men hun arbejder pt. på sagen (en nice app til min mobil), og jeg mangler vores rodebunke i soveværelset. Den er blevet sorteret, og da 3 ikke-i-samme-størrelse-regnbukser/-jakker, 2 flyverdragter og et par poser med diverse papirer lå i hver sin sorte sæk, blev jeg lidt ærgelig over, at jeg ikke har gjort det noget før. Den pose, der var 3/4 fuld, indeholdt affald og røg direkte ud. Alle de gange, jeg er gået udenom den dumme stak, og så var det hele næsten affald!!! Måske det var nemmere at smide de gamle reklamer ud, uden at de skal overvintre i soveværelset? Dårlige vaner længe leve - eller noget ...


Nå, men nu er den væk, og jeg glæder mig allerede til at gå i seng i aften uden at skulle gå udenom bunken :-) Inden da skal vi nu lige drikke en kop kaffe, tulle lidt rundt, jeg skal ordne lidt vasketøj og andet praktisk, og Manden skal lave pizza. Det har Ældste bestemt; vi har "Ældste-bestemmer-dag" i dag. Det er en stor succes, og hun bestemmer langt fra så meget som jeg havde forestillet mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!